Bloc per a anar seguint l'evolució d'un sedentari pare de família, arribant inexorablement als 50 i molt passat de pes, que aspira a ser boxejador algun dia

dimarts, 16 de setembre del 2014

Ja he començat a fotre hòsties

Ahir, per fi, vaig fotre hòsties.

La veritat és que tenia ben poques ganes de fer res. Ahir al migdia cardava una xafogor que era per a quedar-se a casa. Arribo, faig el dinar, després he de guardar una burrada de roba, poso l'ordinador i no engega... començo a posar-me de mala llet. La xafogor augmenta. Ara no tinc temps, he de marxar al gimnàs. Surto de casa ja cansat... total, un panorama fantàstic per a començar a fer exercici intens.

En fi, vaig fer uns minutets de bicicleta per a escalfar, unes peses i a fer estiraments. Suava de la humitat. Ja no hi hauria anat, pero m'havia d'obligar. A les sis començava el "preescalfament": igual que l'altre dia, córrer una bona estona combinant certs exercicis en plena cursa. Sense descansar, estiraments i exercicis dirigits. Em fa l'efecte que no va ser tan bèstia com dimarts passat (o és que ahir jo estava millor, no sé). Al final el crit de "sombra!". Estava cansat però no esgotat. Genial, em podré posar els guants! Calia buscar parella de ball i anar fent els combos que s'anaven proposant a mode de coreografia. Ho vaig fer amb un que era novell i esquerrà com jo. Els combos els anàvem fent lentament i augmentant la potència segons li agafàvem el truc. Hi havia gent que ho feia amb molta intensitat, normal. Ja, a la fi, el millor: anar a buscar el tronc del contrari i protegir-te de l'altre.... això sí, fluixet. Vaig gaudir com no ho havia fet en temps. Bé, nosaltres donàvem fluixet, però d'altres s'atonyinaven amb ganes. Vaig rebre dos "copets" al fetge que els vaig notar (arriben a ser forts i em deixen a terra). Per a acabar, una mica de sac.

Curiosament vaig sortir al carrer i em notava menys cansat que al sortir de casa. Menys cansat i mentalment relaxat. Arribar i pensar que l'ordinador ja s'arreglaria i, si no, doncs no. Jo què sé, estava bé, no tenia ganes de amoïnar-me i els problemes me la suaven.

Abans hagués començat a fer boxa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada