Bloc per a anar seguint l'evolució d'un sedentari pare de família, arribant inexorablement als 50 i molt passat de pes, que aspira a ser boxejador algun dia

dilluns, 29 de setembre del 2014

Anem millorant, però...

Fa dies que no hi poso res. No és que no hagi fet res, el que passa és que és de poca rellevància... o igual no tan poca. M'explico: els exercicis van, més o menys igual sempre encara que ja he millorat un xic en la forma física. Suposo que el que no faci tanta xafogor també influeix. Una altra cosa que he de millorar, i molt, és a l'hora d'esquivar els cops. I això ho he notat!! Recordeu aquell exercici que us explicava d'intentar tocar l'espatlla del company i d'evitar que toquin la teva? Doncs quan et fan molts petits toca al mateix lloc passa això:


Ah, la foto està feta una setmana després de l'entrenament en qüestió. Fantàstic! Veient com respon el meu cos a aquests "copets" avui crec que intentaré ser més efectiu a l'hora d'esquivar. En fi. Pel que fa a altres coses m'estic empapant molt de teoria... teoria la qual el professor em tombarà el primer dia que m'ensenyi la seva. Però ja veurem,

Seguirem informant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada