Bloc per a anar seguint l'evolució d'un sedentari pare de família, arribant inexorablement als 50 i molt passat de pes, que aspira a ser boxejador algun dia

diumenge, 10 d’agost del 2014

Primera presa de contacte

Dissabte em vaig fer una petita idea del que m'espera aquest estiu... i no vull ni imaginar-me, si això és només per a fer boqueta, el que em tocarà patir a partir de setembre. La veritat és que físicament vaig sobreviure força bé, millor del que esperava, però com he dit, és només una primera presa de contacte. Anem a analitzar una mica el que s'ha fet:

Córrer: per si algú no sap el que vol dir córrer, és el que comunment es coneix per "running". Córrer a pas suau durant 7 minuts i caminar durant 3; aixó tres cops, o sigui, durant mitja hora. Bé, cap problema.
Comba: saltar a la corda com fan les nenes al pati de l'escola. Bé, igual una mica més ràpid i sense cantar cançonetes. Crec que amb això és amb el que patiré més. Em falta molta coordinació i, amb les meves habilitats innates, el ridícul està servit. No em rendiré. He d'arribar a setembre podent fer, al menys, deu salts seguits sense ensopegar.
Pilota medicinal: suposo que es diu medicinal per que els metges es deuen fer d'or curant fractures de dits. Es tracta d'anar-se passant un a l'altre una pilota que pesa un ou. Va anar força bé, el que passa és que crec que si l'agafes malament, t'ha de destrossar els dits.
Peses: repeticions amb diversos tipus de peses. De moment pocs problemes. M'imagino que dia a dia anirà augmentant el nivell i aleshores sí que començaran els problemes.
Punys: pensava que no arribaria el moment de posar-me els guants. Per fer boqueta, va tocar una mica de tot. 1-2 1-2 1-2 al sac. Ja de bones primeres, vaig haver de prendre consciència de la posició dels peus, la defensa, deixar un jab sec i ràpid mentre que amb la mà esquerra m'havia de cubrir bé (per als dretans, seria la mà dreta) i deixar-la anar quant la dreta tornés i cubrís la defensa adequadament. Mica a mica vaig anar agafant el truc. Evidentment (i espero que així sigui), la rutina serà el aprendre a llençar correctament el jab i només el jab i després anar a l'1-2.

Ahir al matí una mica més de correguda (no s'admeten acudits dolents al respecte) i com nou a casa. En fi, no sé si baixaré panxa amb això ja que sóc una persona de bon menjar i millor beure i, a l'estiu, això s'extrema més i no penso renunciar a cap dels meus plaers (la qual cosa fa que tingui més mèrit l'aconseguir el que em proposo).

Seguiré explicant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada