Bloc per a anar seguint l'evolució d'un sedentari pare de família, arribant inexorablement als 50 i molt passat de pes, que aspira a ser boxejador algun dia

dilluns, 24 d’agost del 2015

Acabant-se l'estiu

El normal a les vacances és descansar i perdre part de la forma física adquirida. Com que m'agrada dur la contrària això és exactament el que no he fet. Amb l'excusa de posar una mica a punt a la parenta, hem fet sessions molt intenses que, al menys a mi, m'ha anat molt bé. Pels matins combinàvem els exercicis de cardio (córrer, caminar...) amb els propis del gimnàs però a l'ombra dels arbres del bosc. Per la tarda tonificació de músculs amb les petites peses o exercicis de sac.

Al córrer, fèiem sèries de set minuts de marxa i dos de caminar. La Montse no ho ha dut massa bé, però jo crec que he pogut fer un salt important en la meva resistència física. De fet, ella pensa que fins i tot ha recolat. Jo li dic que és normal i si no, que miri un post meu de fa un any on deia que notava el cos cansat i que evolucionava enrere.

Els exercicis de bosc consistien en córrer una mica per tal d'escalfar, seguit d'estiraments intensius com els que feia al gimnàs, rutines d'esquives i exercicis d'esprint. Per acabar, un parell de combinacions de tres minuts cadascuna i cap a casa.

Del sac, fem unes rutines que vaig treure d'internet. Una o dues sèries de jabs, ballant al voltant del sac, el mateix amb directes, després 1-2 i acabar aquestes amb 1 - 2 - hook. Posteriorment, 5 tandes de cops forts amb el jab, 5 més amb 1-2, 5 amb 1 - 2 - hook i 5 amb hook - hook. 1 minut d' 1-2 ràpid i intens, 1 minut amb hook - directe també ràpid i intens i acabar amb una sèrie lliure. Acabes xop de suor.

Crec que ens ha anat molt bé i, si menys no jo, em trobo físicament en forma per començar el setembre al nou gimnàs. Ja explicaré...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada